BlogMuntanyaBlogMuntanya
 Solde Solde
Estas en » BlogMuntanya » Archivo de Artículos » July 2006 » 40 Anys, 40 Cims (aeig Pare Claret De Solsona)
Tuesday 18 de July de 2006, 15:32:56
40 anys, 40 cims (AEiG Pare Claret de Solsona)
Tipo de Entrada: ARTICULO | 2637 visitas

40 anys, 40 cims (AEiG Pare Claret de Solsona) Aprofito que escric la primera entrada al blog, per explicar la fita que vam assolir el primer cap de setmana de Juliol. El Agrupament Escolta del meu poble, de Solsona, aquest any cel·lebra el seu 40è aniversari, i entre moltes altres activitats (xerrades, exposicions, un campament al mig del poble, etc) voliem intentar assolir la fita de fer 40 cims el mateix dia (activitat que actualment sembla que està molt de moda en els aniversaris). El que ens vam proposar va ser fer-ho de forma que gent de totes les edats, experiència i condicions físiques pogués participar. La condició obligatòria (lògica) que ens vam marcar va ser que els participants havien de fer els cims a peu, però no hi havia limitacions en quant a alçada, dificultat o hores de caminada. Des del grup que organitzavem, vam fer una proposta (subjectiva) de 70 possibles cims, i la gent anava apuntant-se al que li agradava o bé ens en proposava un que no teniem en aquell moment. Al final la jornada va ser un èxit, aconseguint-se 50 cims de Catalunya, Andorra, Catalunya del Nord, Aragó i fins i tot Irlanda! Entre ells, ja que no hi podien faltar, es van ascendir els més típics de la comarca del Solsonès (Pedró de les 4 Batlles, Serra del Verd, el Cògul de la Serra de Busa), mítics de Catalunya com el Pedraforca o la Pica Estats, i com no, el més alt dels Pirineus (Aneto, 3.404 m.) La participació va rondar les 250 persones, entre 6 anyets el més petit, i més de 65 els més grans. Tot un èxit!!!